5 Ιαν 2009

Μια μέρα

Το 1968 εκδίδεται ο 1ος προσωπικός δίσκος της Πόπης Αστεριάδη με την τρυφερή νεανική φωνή. Τώρα πια είναι αρκετά σπάνιος και δυσεύρετος. Περιλαμβάνει 2 σχεδόν άγνωστα αλλά υπέροχα «νεοκυματικά» τραγούδια του Άκου Δασκαλόπουλου, το ένα εκ των οποίων με τίτλο «Μια μέρα», μελοποίησε ο Νότης Μαυρουδής.
2/12= 16,6%


Μια μέρα που την αγαπώ γεννήθηκε η αγάπη μου
κι ήταν σαν άστρο της βροχής μέσα στη χειμωνιά
Μια μέρα που την αγαπώ γεννήθηκε η αγάπη μου
κι η μάνα μου εδάκρυζε στην άσπρη της ποδιά
Μια μέρα που την αγαπώ με κοίταξε η αγάπη μου
και σκίρτησαν τα σπλάχνα μου και πήρανε φωτιά
Μια μέρα που την αγαπώ μ' αγκάλιασε η αγάπη μου
κι ανθίσανε τα χείλη μου λουλούδια και φιλιά
Μια μέρα που την αγαπώ γεννήθηκε η αγάπη μου
κι ήταν σαν άστρο της βροχής μέσα στη χειμωνιά
μα κάποια μέρα σκοτεινή χάθηκε η αγάπη μου
κι έγινε ο κόσμος στεναγμός κι έγινε μοναξιά


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλος καλλιτέχνης,μεγάλη αθάνατη φωνή ο Πουλόπουλος.Τον ακούω απο 7-8 ετών.Με σημάδεψε η ευαισθησία της φωνής του.Μεγάλο ρόλο έπαιξαν και οι στιχουργοί και οι συνθέτες!!Μπραβο σας!