11 Φεβ 2009

Κι αν βγει ο ήλιος δυό φορές / Εγώ κι η Κατερίνα

Το 1969 στον 2ο προσωπικό δίσκο του Μιχάλη Βιολάρη (τα τραγούδια του Βιολάρη 2) υπάρχουν 4 τραγούδια του Άκου Δασκαλόπουλου. Το «Κι αν βγει ο ήλιος δυό φορές» & το «Εγώ κι η Κατερίνα» είναι συνεργασίες του με τον συνθέτη Γιάννη Γλέζο.
4/12= 33%


Εγώ κι η Κατερίνα
Πουλάκι ο νους μου και τριγυρνά
στην παιδική μας τη γειτονιά.
Πειραιά και Αθήνα,
περνάγαμε όλοι φίνα
εγώ κι η Κατερίνα
κι η άλλη συντροφιά.
Πειραιά και Αθήνα
με τα παιδιά εκείνα,
που τάχω στην καρδιά μου
κι ας είναι τώρα μακριά.
Γιορτή στον ήλιο, ξυπολησιά
τραγούδι γέλιο και αγκαλιά.



Κι αν βγει ο ήλιος δυό φορές
Για χάρη σου νυχτώθηκα,
στην παγωνιά κλειδώθηκα.
Για χάρη σου, λουλούδι μου
αρχίζω το τραγούδι μου.
Τώρα με την ξαστεριά
έβγα στην ανηφοριά.
Κι εγώ θα σ' αγαπάω
είτε θες είτε δε θες
ακόμα κι αν ο ήλιος βγει
μια μέρα δυο φορές.
Για χάρη σου, μα το Θεό
κρυώνω τώρα στο στενό.
Για χάρη σου, αχ μάτια μου
δακρύζουνε τα μάτια μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: