4 Μαρ 2009

Δίχως την καρδούλα σου

O 2ος δίσκος του Γιώργου Νταλάρα εκδόθηκε το 1970: «Νάτανε το 21» σε μουσική πάλι Σταύρου Κουγιουμτζή». Το κομμάτι «Δίχως την καρδούλα σου» είναι ένα από τα 2 στα οποία τους στίχους έγραψε ο Άκος Δασκαλόπουλος.
2/10=20%


Κοίταξε τον ήλιο ροδοανοιχτό
μέσα στην καρδιά σου άσε να ριχτώ
Δίχως την καρδούλα σου καρδούλα μου
μές τα κύματα μες τη θάλασσα
πόσα χρόνια χάλασα
Δίχως την αγάπη σου αγάπη μου
πώς πικράθηκα πώς κουράστηκα
να γυρίσω βιάστηκα
Έσταξα τον ήλιο στο ποτήρι σου
κι όλο τραγουδάω για χατίρι σου
Δίχως την καρδούλα σου καρδούλα μου
μές τα κύματα μες τη θάλασσα
πόσα χρόνια χάλασα
Δίχως την αγάπη σου αγάπη μου
πώς πικράθηκα πώς κουράστηκα
να γυρίσω βιάστηκα
Βγάλε το γλαστράκι στο μπαλκόνι σου
ήρθα και δε θα 'σαι τώρα μόνη σου
Δίχως την καρδούλα σου καρδούλα μου
μέσ’ τα κύματα μες τη θάλασσα
πόσα χρόνια χάλασα
Δίχως την αγάπη σου αγάπη μου
πώς πικράθηκα πώς κουράστηκα
να γυρίσω βιάστηκα


Δεν υπάρχουν σχόλια: