12 Μαρ 2009

Έλα να σβήσεις τη φωτιά

Το 1970 κυκλοφόρησε ο 1ος προσωπικός δίσκος της Ρένας Κουμιώτη. Περιελήφθησαν 3 τραγούδια του Άκου Δασκαλόπουλου. Το ένα από αυτά ήταν το «Μέθυσα και τρέχω» που αποτελεί μέρος της συλλογής του δίσκου «Γύφτισσα μέρα». Τα 2 άλλα, σε μουσική Μ. Πλέσσα υπάρχουν και στην συλλογή Κουμιώτη 34 αυθεντικές εκτελέσεις» του 1995. Το «Έλα να σβήσεις τη φωτιά» τραγουδιέται και στην ταινία του Νίκου Φώσκολου του 1969 «Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα» από την Μάρθα Καραγιάννη.

Αν θες ν' ακούσεις πώς χτυπά
για σένα η καρδιά μου
σκύψε μια νύχτα πάνω μου
και πάρε τα φιλιά μου.
Έλα να σβήσεις τη φωτιά
γλυκά, βαθιά μου μάτια.
Πριν γίνει στάχτη όλη η γη
κι ο ουρανός κομμάτια.
Αν θες να γίνει μια βραδιά
ζωή σου η ζωή μου
έλα σαν θάλασσα βαθιά
να λούσω το κορμί μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια: