4 Μαΐ 2009

Μνήμη, Πίστη


Δύο σπανιότατα και σχεδόν άγνωστα έργα του Άκου Δασκαλόπουλου βρίσκονται στον δίσκο «Ερωτικά δράματα – Μουσική του αιώνιου έρωτα», όπου συγκεντρώνονται συνθέσεις του Μίμη Πλέσσα για τον κινηματογράφο. Από την ταινία «Le coeur chaud» και τα δύο. Το ένα ερμηνεύει η Πόπη Αστεριάδη και έχει τίτλο «Μνήμη». Το άλλο ερμηνεύει η Ελένη Χατζηχριστόφη και έχει τίτλο «Πίστη».

Τον άντρα που αγάπης και θέλει η καρδιά μου
Τον αγκαλιάζω τον φιλώ μέσα στα όνειρα μου
Φύλο-φύλο τη καρδιά μου για χατίρι του μαδώ
Φτάνει νάναι όπως θέλω, όπως τονε καρτερώ
Θέλω καρδιά που να χωρά τα ελαττώματά μου
Όλη την περηφάνια μου, κι όλο τον έρωτά μου




Όταν σε πρωταντίκρυσα γεννήθηκε η αγάπη
Όταν σε πρωτοφίλησα γεννήθηκε η βροχή
Όταν σου πρωτομίλησα λουλούδισε η νύχτα
κι όταν σε πρωτοαγκάλιασα γεννήθηκε η αυγή
Τώρα η λησμονιά σε παίρνει άστρο της βροχής
Γέρνω για να σε σκεπάσω να μη μου βραχείς
Άφησέ με να σου φέγγω να μη μου χαθείς
Τώρα στη σκέψη μου γυρνά το μακρινό σου βλέμμα
Τώρα που κάθε δάκρυ μου δροσίζει την καρδιά


Δεν υπάρχουν σχόλια: