21 Ιουλ 2009

Στάξε λίγο αίμα στη καρδιά μου

Η Ξανθίππη Καραθανάση, γνωστή στον χώρο του δημοτικού τραγουδιού, περιλαμβάνει στον προσωπικό της δίσκο του 1972 ένα κομμάτι του Άκου Δασκαλόπουλου σε μουσική Μ. Πλέσσα. Ο τίτλος: «Στάξε λίγο αίμα».




Χτύπα τις καμπάνες του αγέρα
θα 'ρθουνε χαρούμενα παιδιά
παίξε μου της λύπης τη φλογέρα
ρίξου στης αγάπης τη φωτιά
Στάξε στάξε λίγο αίμα στην καρδιά μου
μια στιγμή να 'ρθω να δω αν μ'αγαπάς
μέτρα μέτρα την καλά την ερημιά μου
τούτ' η γης η γης να γίνει και για μας
Κάνε να χορέψουνε τα δέντρα
λύσε τα μακριά σου τα μαλλιά
έβγα στο κατώφλι σου και μέτρα
τα νεκρά του κόσμου τα πουλιά
Στάξε στάξε λίγο αίμα στην καρδιά μου
μια στιγμή να 'ρθω να δω πως μ'αγαπάς
μέτρα μέτρα την καλά την ερημιά μου
τούτ' η γης η γης να γίνει και για μας

Δεν υπάρχουν σχόλια: