21 Ιαν 2010

Τα παιδιά πειράζοντα τον αλήτη

Ο δίσκος του 1976 «Ζωγραφιές από τον Θεόφιλο» αποτελεί μια ακόμη συνεργασία του συνθέτη Νότη Μαυρουδή με τον Άκο Δασκαλόπουλο. Απο το 1966 έως το 1968, στις απαρχές του Νέου Κύματος είχαν κυκλοφορήσει ήδη 7 τραγούδια τους, κυρίως σε 45άρια. Τώρα είναι η 1η 100% κοινή δουλειά, και πολύ φιλόδοξη μάλιστα. Το κομμάτι «Τα παιδιά πειράζοντα τον αλήτη», ένα συγκινητικό κείμενο, ερμηνεύει ο Χάρης Γαλανός.
12/12 = 100%


Άγριος σκύλος σε ζυγώνει,
στο νερόλακκο άλλος ένας,
μια σκιά κι αυτή δαγκώνει
πικραμένε μου.
Άγια λύπη σε σκεπάζει,
δεν σε σκέπτεται κανένας,
μα θαρρώ και δε σε νοιάζει
αντρειωμένε μου.
Αχ φτωχέ μου αλήτη
κι αν δεν έχεις σπίτι
έχεις τη καρδιά σου μες στο φως.
Κοίταξε με αλήτη
στο παλιό μου σπίτι,
όλο σκοτεινιάζει ο καιρός.
Τα παιδιά δε σ’ αγαπάνε,
το κεφάλι σου μη σκύβεις,
κι όλο σε πετροβολάνε
πικραμένε μου.
Ήλιος λάμπει στη θωριά σου
συννεφιά μου μη τον κρύβεις.
Αχ πως βλέπω την καρδιά σου
αντρειωμένε μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: