24 Απρ 2010

Του παράπονου το γκρίζο

Στον δίσκο «Σινιάλο» του 1985, του συνθέτη Τάσου Ιωαννίδη υπάρχουν 5 τραγούδια σε στίχους Άκου Δασκαλόπουλου. Η συλλογή αυτή παρέμενε ανέκδοτη μέχρι πρόσφατα. Τώρα τον Απρίλιο του 2010 κυκλοφόρησε ένας συμπαγής διπλός δίσκος ακτίνας με την ονομασία «Σαν να μην έφυγα ποτέ, Τάσος Ιωαννίδης, Δύο κύκλοι τραγουδιών». Με δεδομένο τον σεβασμό στα πνευματικά δικαιώματα δεν θα αναρτηθεί η μουσική άλλων τραγουδιών. Ένα από τα 4 κομμάτια που ερμήνευσε η Ηλέκτρα ήταν και το «Του παράπονου το γκρίζο».
5/12= 41,6%

Όσην ώρα μου μιλούσες λάμπανε τα μάτια σου
Δος μου τα μαργαριτάρια, δός μου τα μπριλάντια σου
Του παράπονου το γκρίζο και του στεναγμού το μπλε
Μ’ έκαναν μη γνωρίζω την καρδούλα μου καλέ
Αχ καρδούλα μου
Φως γελάς φως και φως γιομίζουν τ’ άγρια μεσάνυχτα
Άστε με να σας φιλήσω χείλη μου μισάνοιχτα
Κι όταν οι ίσκιοι ξεπροβάλουν μέσα απ’ τα ματόφυλλα
Φοβισμένη κι έρμη η μέρα και τα μάτια σου φιλά


Δεν υπάρχουν σχόλια: