13 Ιουν 2010

Είν’ αβάσταχτο να φεύγεις

Ο Νότης Μαυρουδής υπήρξε για σειρά ετών ο συνθέτης με τον οποίο ο Άκος Δασκαλόπουλος είχε στενή συνεργασία. Και το 1990 υπάρχει κοινή δουλειά τους. Στο δίσκο «Ίσως φταίνε τα φεγγάρια» υπάρχουν δυο τραγούδια τους. Το πιο γνωστό έχει τίτλο «Είν’ αβάσταχτο να φεύγεις» και το πρωτο-τραγούδησε η Ελένη Βιτάλη.
2/12= 16,6%

Τα χέρια σου αγόρι μου
τα ζωντανά σου χέρια
ρίχτα στεφάνια δροσερά
τριγύρω στο λαιμό μου
Κι από τη νύχτα ως την αυγή
σ' ερωτικά λημέρια
να σου γελάει η νιότη μου
να λάμπει τ' όνειρο μου
Είναι αβάσταχτο να φεύγεις
σαν δροσούλα κάθε αυγή
φίλα με κι εγώ είμαι φύλλο
ολομόναχο στη γη
Τα μάτια σου αγόρι μου
γιατί τα χαμηλώνεις
γιατί πικροχαμογελάς
λιγνό μου κυπαρίσσι
Τον κόσμο τι τον πολεμάς
και τον καιρό μαλώνεις
και είσαι σαν το ναυαγό
κι εγώ το ερημονήσι


Δεν υπάρχουν σχόλια: