23 Ιουν 2010

Μαγικό χαλί

Το 1970 ο Μάνος Χατζιδάκις έγραψε την μουσική της ταινίας ΤΟΡΚΑΡΙ. Ένα από τα κομμάτια ήταν «το μαγικό χαλί». Το 1991 κυκλοφόρησε ο δίσκος «Τα λειτουργικά» για φωνή (Φλέρυ Νταντωνάκη) και πιάνο (Μάνος Χατζιδάκις). Περιείχε με μεταγραφές παλιών ρεμπέτικων, αλλά και μερικά άλλα κομμάτια μεταξύ των οποίων και το «Μαγικό χαλί» αυτή τη φορά όμως όχι σαν ορχηστρικό αλλά με στίχους που είχε γράψει ο Άκος Δασκαλόπουλος.


Στο μεταξωτό μου το μαντήλι
βρήκα τα φιλιά που μου 'χεις στείλει,
τα μετρώ και κάνω το σταυρό μου
να σε δω κι απόψε στ’ όνειρό μου.

Στο μαγικό χαλί σου
πετώ κι εγώ μαζί σου
σε πολιτείες και χωριά,
στην Πάφο, στ' Αϊδίνι,
στη Χιό, στη Μυτιλήνη,
κι ως μες στην Αλεξάνδρεια.
Στον ουρανό κρυφοί μπαξέδες
και γύρω-γύρω καφενέδες,
Στο μαγικό χαλί σου
πετώ κι εγώ μαζί σου
και σβάρνα παίρνω το ντουνιά,
το Νείλο, τον Ευφράτη,
την Προύσα, τη Βαγδάτη,
τη Δαμασκό, τη Μπαρμπαριά.


Δεν υπάρχουν σχόλια: