30 Ιουλ 2010

Εγώ τη νύχτα κάνω μέρα

Το 1994 ο Π. Μαθιέλλης και ο Άκος Δασκαλόπουλος έγραψαν 11 τραγούδια για την νεαρή τραγουδίστρια Κωνσταντίνα, που περιέχονται στον δίσκο «Χαμογελώ». Ένα από τα κομμάτια είναι και το «Εγώ τη νύχτα κάνω μέρα».
12/12= 100%
Εγώ τη νύχτα κάνω μέρα, καλησπέρα
Και πάντα είμαι στον αέρα όλη μέρα
Χορεύω παίζω τραγουδάω που το πάω
Κι όλο τον κόσμο αγαπάω
Φέρτε μου ποτά, φέρτε λουλούδια
Φωτιά να βάλω στα τραγούδια
Κι όταν καούνε κι οι καρδιές
Φλόγες θα ρίχνουν οι ματιές
Εγώ τη μέρα κάνω νύχτα, όλη νύχτα
Τα μυστικά σου έλα δείχτα καληνύχτα
Και το πολύ το κάνω λίγο, τόσο λίγο
Τη δυσκολία ν’ αποφύγω, θα σου φύγω
Τον ήλιο έκανα φεγγάρι, παλληκάρι
Το δάκρυ μου μαργαριτάρι, σα φεγγάρι.
Εγώ τη νύχτα κάνω μέρα, καλημέρα
Και πάντα είμαι στον αέρα καλημέρα


Δεν υπάρχουν σχόλια: