13 Ιουλ 2010

Χαμογελώ

Το 1994 η κυπριακής καταγωγής τραγουδίστρια «Κωνσταντίνα» κυκλοφορεί ένα ακόμα δίσκο με 11 τραγούδια του Π. Μαθιέλλη και ένα του Μάνου Λοΐζου σε επανεκτέλεση (Αχ τα μάτια σου). Το σύνολο των κομματιών έχει γράψει ο Άκος Δασκαλόπουλος. Ένα από αυτά είναι έχει τίτλο «Χαμογελώ».
12/12= 100%

Χαμογελώ
όταν ανοίγεις τα μάτια και λες "καλημέρα ζωή",
όταν απλώνεις τα χέρια και λες "σ’ αγαπάω πολύ",
όταν χαράζουν τα χείλια και λες "η χαρά μου είσαι εσύ"
εγώ χαμογελώ
Νερό σε πίνω, κρασί σε σβήνω
σ’ αυτό το γλέντι, σώμα και ψυχούλα μου
φωτιά μ’ αγγίζεις και με γυρίζεις
στης αγκαλιάς σου τ’ όνειρο με πας
Χαμογελώ
σαν το κορίτσι που πήρε επιτέλους το πρώτο φιλί
σαν την γυναίκα που ξέρει πως έχει αγαπήσει πολύ
και σαν την μάνα που έχει στο στήθος το πρώτο παιδί
εγώ χαμογελώ
Νερό σε πίνω, κρασί σε σβήνω
σ’ αυτό το γλέντι, σώμα και ψυχούλα μου.
Φωτιά μ’ αγγίζεις και με γυρίζεις,
στης αγκαλιάς σου τ’ όνειρο με πας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: