24 Ιουλ 2010

Ξέρω ποιά είμαι

Το 1994 η «Κωνστανίνα» κυκλοφόρησε τον 9ο δίσκο της. Εκτός από το κομμάτι «Αχ τα μάτια σου» του Μάνου Λοίζου, τα υπόλοιπα 11 συνέθεσε ο Πάνος Μαθιέλλης. Τους στίχους και στα 12 έχει γράψει ο Άκος Δασκαλόπουλος. Σχετικά με την Κωνσταντίνα ο Άκος είχε πει: «Μια φωνή που τραγουδάει είναι ο παράδεισος που μισανοίγει τις πόρτες του. Και η φωνή της Κωνσταντίνας είναι ο ενθουσιασμός της ζωής, η χαρά που σε ταξιδεύει, η γλυκιά μελαγχολία που σε μεθάει».
Το τραγούδι «Ξέρω ποιά είμαι» έχει τα ακόλουθα λόγια:
12/12= 100%
Σε βλέπω νάρχεσαι ξανά
με τα φτερά του έρωτα σπασμένα
Πάρε με κι εμένα
Και μη με λες Μαρία, Στέλλα κι Αθηνά
Ξέρω ποιά είμαι, ξέρω το όνομα μου
Δες με κι εσύ πιό καθαρά
Έλα και γείρε ξάπλωσε κοντά μου,
απόψε που γυρεύω τη χαρά
Σε βλέπω νάρχεσαι ξανά
Τα βήματά σου ακούω μεθυσμένα
Πάρε με κι εμένα
Και μη με λες Μαρία, Στέλλα κι Αθηνά
Να γίνει σπίθα πυρκαγιά


Δεν υπάρχουν σχόλια: