2 Οκτ 2010

Τραγουδάκι του τέλους

Ένας πρωτότυπος δίσκος, προϊόν της συνεργασίας του συνθέτη Μίνωα Μάτσα με τον Άκο Δασκαλόπουλο κυκλοφόρησε το 1994 με τίτλο «Χίλιες και μια νύχτες πάλι». 12 τραγούδια εναλλάσσονται με 8 αφηγήσεις του Μπαχ-Σπυρόπουλου εμπνευσμένες από το γνωστό θέμα της Σεχραζάντ. Το τελευταίο κομμάτι με τίτλο «Τραγουδάκι του τέλους» ερμηνεύει ο Κων/νος Μάνος ντουέτο με την Αθηνά Μόραλη σε μια εξαιρετικά συγχρονισμένη, αντιστικτική απόδοση.
12/12= 100%

Βούλιαξα
Μες στο χορό μου
μες’ στα γαλανά νερά
χόρεψε κι απόψε
Και με άρπαξε θεός απ’ τ’ αχτένιστα μαλλιά
Και τα φιλιά μου τους λωτούς έλα και κόψε
Ούρλιαξα:
Μεταξωτή μου
«Άφησέ με να πνιγώ!»
Αγάπη περιμένω
Και μου γύρευε αυτός τραγουδάκι να του πω
Όλο το σώμα μου φωνάζει μεθυσμένο
Για πες μου πόσα πρωινά
Χίλιες και μια νύχτες
Ακόμα πόσα δειλινά
με μια πανσέληνο αγκαλιά
θα σ’ αγαπήσω
Για πες μου πόσα πρωινά,
Χίλιες και μια νύχτες
ακόμα πόσα δειλινά,
καθώς ο χρόνος με γελά,
εγώ θα ζήσω
Ζήτησα
Χορεύουν τα στολίδια
σα ζητιάνα το φιλί
Κι’ έπεσα σαν κάρβουνο
στ’ ουρανού τη χόβολη
μες στο μύθο μου σε παίρνουν και σε πάνε
Φώναξα: «Άφησέ με να καώ!»
Από τον έρωτά σου
Και μου γύρευε αυτός
Μαγεμένη
τραγουδάκι να του πω
δε λογαριάζω τι μου μένει


Δεν υπάρχουν σχόλια: