8 Οκτ 2010

Πάτερ ημών

To 1995 ο Άκος Δασκαλόπουλος γράφει τους στίχους για 2 από τα κομμάτια του δίσκου «Τραγουδοποιείον η Ωραία Ελλάς» του συνθέτη Κώστα Καπλάνη. Το σκωπτικό κομμάτι (με όχι τυχαίες επιλογές κυρίων ονομάτων) με τίτλο «Πάτερ ημών» ερμηνεύει ο Τάκης Μπίνης.
2/12= 16,6%

Βγήκαν ψεύτες στα μπαλκόνια Νικολάκη μου
και μας κλέψανε τα χρόνια Βαγγελάκη μου.
Έλα κάτσε να τα πιούμε να γλεντήσουμε,
- Μπαμ ! Μπουμ ! - πριν σκορπίσουμε.
Μια πατάτες μια σαλάτα και κρασί απ’ το παλιό
κι άντε πάλι από τα ίδια μια ζωή «Πάτερ ημών».
Μια πατάτες μια σαλάτα και ελίτσες καλαμών
κι άντε πάλι από τα ίδια μια ζωή «Πάτερ ημών».
Βγήκαν μάγκες στα παζάρια Αργυρούλα μου
και μας κλέψανε στα ζάρια Αθηνούλα μου.
Την ακρίβεια θα τη φάμε, θα τη σκίσουμε,
- Μπαμ ! Μπουμ ! - πριν σκορπίσουμε.
Τα κορίτσια βγήκαν τσάρκα Μανωλάκη μου
κι εγώ μόνος μου στη βάρκα Μιχαλάκη μου.
Έλα δω στα βοτσαλάκια να καθίσουμε,
- Μπαμ ! Μπουμ ! - πριν σκορπίσουμε.


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υπαρχουν και αλλα κομματια του Ακου Δασκαλοπουλου που εχει τραγουδησει η αγαπημενη μου φιλη Αθηνα Μοραλη.
Μαλιστα το δελτιο παρουσιασης εκεινου του cd το ειχαμε φτιαξει μαζι με εκεινη τοτε.
Βεβαια οι ραδιοφΟνικοι παραγωγοι-προαγωγοι τοτε, του παραφωνου ΜΕΛΩΔΙΑ, ζητουσαν "αλλα".
Περασμενα ξεχασμενα.
Ωραιο blog.
Μπραβο!

Οδυσσέας Ξένος είπε...

Προφανώς αναφέρεστε στις προηγούμενες αναρτήσεις από τον δίσκο "Χίλιες και μια νύχτες πάλι".
Αν έχετε κάποια στοιχεία από εκείνο το δελτίο τύπου θα τα δημοσίευε με χαρά η ιστοσελίδα.
Άλλα κομάτια της Αθηνάς περιέχονται στον δίσκο "Τον έρωτα ρώτα" και θα ακολουθήσουν σε επόμενες δημοσιεύσεις.

Ανώνυμος είπε...

Ναι, αναφερομαι και σε παλαιοτερα τραγουδια τα οποια ηχογραφηθηκαν αλλα δεν δισκογραφηθηκαν, οπως και ηχογραφησεις της Αθηνας με τραγουδια του Ακου οταν ακομα ηταν στη γενετειρα της Αυστραλια.
Αλλα, το δελτιο τυπου αφορα το τελευταιο cd της "Τον Ερωτα Ρώτα"(1999).
Οταν πλεον ο Ακος ειχε φυγει απο τη ζωη. Αυτο εγινε και η αφορμη για την συγκεκριμενη δισκογραφικη εταιρεια να δειξει το αληθινο της προσωπο, και καθολου τον απαιτουμενο σεβασμο, αν οχι στην Αθηνα, (οι καλλιτεχνες ειναι συνηθισμενοι σε τετοιες συμπεριφορες των δισκογραφικων εταιρειων) τουλαχιστον, στον ποιητη Ακο Δασκαλοπουλο.
Αυτο το δελτιο τυπου βρισκεται στα χερια της Αθηνας. Με χαρα να συνδραμω στην προσπαθεια, αν μπορει και η ιδια και με τη δικη της συγκαταθεση να το προσφερει.