17 Νοε 2010

Δάχτυλα με δάχτυλα

Δύο φορές ο Άκος Δασκαλόπουλος συνεργάστηκε με τον συνθέτη Παναγιώτη Μαθιέλλη. Και τις δύο προέκυψε δίσκος 33 στροφών με 12 τραγούδια. Η 2η και τελευταία συνεργασία τους ήταν το 1996 και έχει τίτλο «Άκου μια φορά». Τα τραγούδια ερμηνεύει η καλλίφωνη Μαριάννα Ζορμπά. Το τελευταίο έχει τίτλο «Δάχτυλα με δάχτυλα» και είναι ένα τρυφερό ερωτικό με ιδιαίτερη μουσική.
12/12= 100%



Δάχτυλα με δάχτυλα και σώμα με το σώμα,
στο σκοτάδι της ζωής, της ηδονής το χρώμα.
Σώμα με το σώμα σου και χείλη με τα χείλη,
κόκκινη λαβωματιά στη γλύκα του Απρίλη.
Πες μου ζωή,
ποια πόρτα μαγική
η αγάπη περνάει για να μπει μες στη καρδιά μου;
Πες μου κι εγώ
που κλαίω και γελώ
πόσα ακόμα παράπονα θα πω στον έρωτά μου;
Εύκολα ή δύσκολα μαθαίνεις την αγάπη,
την ψυχή το σώμα σου και της ζωής το κάτι.
Άγγελος με άνθρωπο, γυναίκα με τον άντρα
κι η καρδιά τρεμάμενη, μια πορφυρένια χάντρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: