1 Δεκ 2010

Η σούστα της άτακτης

Το 1997 ο τραγουδιστής Τάκης Κωνσταντακόπουλος συγκέντρωσε σε έναν δίσκο με τίτλο «Στον ήλιο και στον άνεμο ταξίδι θα σε πάω» 13 κομμάτια διαφόρων συνθετών. Τρία από αυτά είναι σε στίχους του Άκου Δασκαλόπουλου. Στο τραγούδι «Η σούστα της άτακτης» την μουσική έχει γράψει ο συνθέτης Μ. Γεροστάθης.
3/13= 23%

Τη μάνα σου τη γνώρισα και μούπε πως με θέλει
να σ’ έχω στα μεταξωτά να σε ταΐζω μέλι.
Τη μάνα σου τη ρώτησα και μούπε να προσέχω,
γιατί είσαι λίγο άτακτη κι εγώ πρέπει ν’ αντέχω.
Μα εγώ δε σε κρατώ κι άντε σύρε στο καλό,
τα κορίτσια στο γιαλό με κοιτάνε κι απορώ.
Μου τόπανε οι φίλοι μου «γυναίκα ίσον μπελάδες,
καβάλα το καίκι σου και τράβα για Κυκλάδες».
Και γώ μεγαλοπιάστηκα και μεγαλομιλούσα,
γιατί αλλού ξενύχταγες κι εγώ σε καρτερούσα.
Με ρώτησαν τα κύμματα: «Ποιάν αγαπάς για πες μας;»
Κι εγώ δεν ήθελα να πω τις πίκρες τις δικές μας.
Με ρώτησε η θάλασσα, γιατί μ’ έχεις ξεχάσει
κι εγώ γλυκά της μίλησα για σένα πούχω χάσει
.


Δεν υπάρχουν σχόλια: