10 Δεκ 2010

Αλχημιστής του έρωτα

Το 1997 κυκλοφόρησε ο δίσκος «Ο μάγος της πόλης» του Μίνωα Μάτσα. Σε δυο τραγούδια τους στίχους έχει γράψει ο Άκος Δασκαλόπουλος. Το τραγούδι «Αλχημιστής του έρωτα» σε ρυθμό ταγκό, με σατυρικό στίχο, ερμηνεύει η Σωτηρία Λεονάρδου.
2/14= 14%


Αλχημιστής του έρωτα κατάντησα να γίνω
αφήνω σπίτι και δουλειές για χάρη σου αφήνω
κι αν έρθεις βράδυ φωτεινό στο μαγεμένο υπόγειο
θα κάνω την αγάπη σου να φτάσει στο απόγειο
κι αν λάμπει και στον ουρανό η όμορφη Αφροδίτη
ποτέ σου πια κορίτσι μου δε θα
γυρίσεις σπίτι.
Με συνταγές, μυρωδικά και των υγρών προσμίξεις
σου φτιάχνω νέκταρ θεϊκό
μαζί μου για να σμίξεις
βοτανια όλων των ειδών απλώνω στην κονσόλα
αυτήν τη νύχτα κούκλα μου
να μου τα δώσεις όλα.
Αλχημιστής του έρωτα κατάντησα να γίνω
και των θεών τα μυστικά για χάρη σου τα λύνω
έχω ταλέντα και γητειές για όλα σου τα γούστα
μονάχα πρόσεξε καλά με την κοντή σου φούστα
αν δεις λουλούδι κόκκινο μη σκύψεις να το πάρεις
μπορεί να γίνω ξαφνικά ίδιος ο αρχαίος Πάρης
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: