20 Φεβ 2009

Στο Περιστέρι / Στον Αη Νικόλα

Το 1969 ο συνθέτης Νίκος Ιγνατιάδης συνέθεσε 2 τραγούδια σε στίχους Άκου Δασκαλόπουλου. Και τα δύο ερμηνεύει η Πόπη Αστεριάδη και είναι και η μοναδική συνεργασία τους. Το 1ο με τίτλο « Στο Περιστέρι», περιέχεται και στον δίσκο του 1996 «Το άλλο Νέο κύμα» (παραγωγή Άγγελου Σφακιανάκη). Το έτερο με τίτλο «Στον Αη Γιάννη», υπάρχει και σε 2η έκδοση στον δίσκο του 1993 «Το 1ο τραγούδι», και 3η στο «Σκληρό μου αγόρι» του 2009. Άλλη μια προσφορά του μεγάλου φίλου της ιστοσελίδας του Κρητικού Δάσκαλου Μανολιού, από τα Χανιά.



Στον Αη Νικόλα
Περνώ συχνά, περνώ και δεν αντέχω
το σπίτι σου να βλέπω σκοτεινό
στο πέλαγο το νου μου πάντα έχω
να ταξιδεύεις άστρο μακρινό.
Βάζω στα βράχια σημάδι,
βάζω φωτιά στην αγάπη μου,
άμα τα δεις κι είναι βράδυ,
να βρεις το δρόμο αγάπη μου.
Στον Αη Νικόλα πέταξα καντήλι,
νάρθεις ξανά με τον καλό νοτιά.
Μ’ ένα φιλί, φιλί γλυκό στα χείλη
θα πάρω της καρδιά σου τη φωτιά.



Στο Περιστέρι
Την Κυριακή που θα σε δω
Αγόρι μου για να χαρώ
Να μου το πεις πολλές φορές
Πως μ'αγαπάς και πως με θες
Την Κυριακή που θα σε δω
Κρατώ στον νου μου να σου πω
Το πιο γλυκό μου μυστικό
Αγόρι μου να σε χαρώ
Προχτές στο Περιστέρι
Μού’στησαν καρτέρι
Να μου κλέψουν δυο φιλιά
Μα ο καθένας ξέρει
Πως μονάχο ταίρι
Έχω εσένα στην καρδιά
Και μέχρι να’ ρθει η Κυριακή
Εγώ εδώ κι εσύ εκεί
Οι μέρες μου αργά περνούν
Κι οι σκέψεις μου με τυραννούν
Αγόρι μου με ποιον μιλάς
Για πες μου τάχα μ’ αγαπάς;
Εγώ εδώ κι εσύ εκεί
Αργεί πολύ η Κυριακή


Δεν υπάρχουν σχόλια: