23 Φεβ 2009

Άστρο παλληκάρι

Το 3ο και τελευταίο καταγεγραμμένο από εμάς τραγούδι του Άκου Δασκαλόπουλου, που ερμήνευσε η Καίτη Χωματά, τυπικά «νεοκυματική» φωνή, βρίσκεται στον προσωπικό της δίσκο του 1969 «Καίτη Χωματά 3». Το τρυφερό αυτό, όχι πολύ γνωστό κομμάτι λέγεται «Άστρο παλληκάρι» και είναι η 1η συνεργασία του Άκου με τον συνθέτη Γιώργο Κοντογιώργο.

1/12= 8,3%

Έχω ένα άστρο παλληκάρι.
Ποιά γειτονιά θα μου το πάρει;
Ποιό σπίτι θάχει τη χαρά;
Ποιά κόρη θα γενεί κυρά;
Γύρε κοιμήσου ν’ αντριέψεις
και σούχω γω ότι γυρέψεις:
χρυσό καΐκι στο γιαλό
για τόπι τον αυγερινό.
Κοιμήσου εσύ μελιού μου βρύση,
γίνε ψηλό σαν κυπαρίσσι.
Στόμα γλυκό, ρόδινη αυγή,
του γέλιου μου κρυφή πηγή.
Για πες μου άστρο παλληκάρι,
ποιά γειτονιά θε να σε πάρει;
Ποιό σπίτι θάχει τη χαρά;
Ποιά κόρη θα γενεί κυρά;


Δεν υπάρχουν σχόλια: