26 Απρ 2009

Κορίτσι στάσου να σου πω

Στον δίσκο «Το ωροσκόπιο της αγάπης» του 1970 ο Μίμης Πλέσσας γράφει 12 τραγούδια για τον νεαρό Βρασίδα Χαραλαμπίδη, γνωστό ως «Δάκη». Ο Άκος Δασκαλόπουλος έγραψε τους στίχους 2 τραγουδιών. Το ένα από αυτά έχει τίτλο «Ήταν κάποιο καλοκαίρι» και το άλλο είναι η γνωστή επιτυχία «Κορίτσι στάσου να σου πω»
2/12= 16,6%


Ήταν κάποιο καλοκαίρι, σ’ είδα στην ακρογιαλιά.
Είχες την καρδιά στο χέρι, είχα ήλιο στη καρδιά.
Είπες: «φίλα μου τα χείλη, η αυγή να στείλει τη δροσιά μέσα στη καρδιά».
Τώρα χάθηκες στη νύχτα κι έμεινε η αγάπη μας βουβή μες στην ερημιά.
Ήταν νύχτα με φεγγάρι, νύχτα πόσο σ’ αγαπώ.
Κι είπες: «για δική μου χάρη κόψε τον αυγερινό».


Κορίτσι στάσου να σου πω
στάσου λιγάκι
Δεν βλέπεις πόσο σ’ αγαπώ
χελιδονάκι
Ήρθε η άνοιξη
μα δεν ήρθες πάλι σε μένα
Στάσου και μίλα μου
πες τα λόγια τ’ αγαπημένα
Μικρή, μικρή μου ζωγραφιά
πάρε τη λύπη
το βλέμμα σου το γελαστό
πόσο μου λείπει



Δεν υπάρχουν σχόλια: