28 Απρ 2009

Καραγκίοζη μου

Στο 1ο δίσκο του Γιώργου Ρωμανού το 1970 με τίτλο «Δύο μικρά γαλάζια άλογα» ο πολλά υποσχόμενος ερμηνευτής του Χατζιδάκι αλλά και τραγουδοποιός, γράφει και τους στίχους εκτός από δύο που ανήκουν στον Άκο Δασκαλόπουλο. Στο συγκινητικό κομμάτι «Καραγκίοζη μου χαρτονάκι μου» ακούγεται και η φωνή του Άκου να παίζει 2-3 ρόλους (κολλητήρι, καραγκιόζη, Χατζηαβάτη κλπ), αλλά και η φυσαρμόνικα του Άκου στο ρεφραίν.


Όταν είμαστε μικροί
στήναμε συχνά
κουρελούδες και πανί
λάμπες και κεριά.
Κάτω απ’ τ’ άστρα ξαφνικά
νάσου μια σκιά
καραγκιόζης και πασάς
άρχισε καυγάς.
Καραγκιόζη μου, χαρτονάκι μου
Φεύγουν τα χρόνια κι ακόμα πεινάς,
μα χορεύεις, γελάς, τραγουδάς.
Νάτος και ο Σταύρακας ο πολλά βαρύς
σούλεγε το ντέρτι του της παλιοζωής.
Χατζηαβάτης με σκυφτό το κεφάλι του
Γέλαγε όλη η γειτονιά με το χάλι του
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: