16 Αυγ 2010

Στο αμάν στο γιατί

Στον δίσκο «Καλώς τους», που κυκλοφόρησε το 1994, βρίσκουμε την τελευταία συνεργασία του Γιώργου Νταλάρα με τον Άκο Δασκαλόπουλο. Στα 3 τελευταία αυτά τραγούδια την μουσική έγραψε ο Μίνως Μάτσας (εγγονός). Πρόκειται για την 1η του συνεργασία του νεαρού συνθέτη με τον Άκο. Το κομμάτι «Στο αμάν στο γιατί» έχει τα ακόλουθα λόγια:
3/12= 25%

Ζωγράφιζες με χάδια το κορμί μου
κι εγώ το πίστεψα πως ήσουνα δική μου
μα κάποιο βράδυ που 'πεφτε βροχή
σε άλλα χείλη λες την προσευχή
Κι εγώ πάντα εκεί στο αμάν στο γιατί
τη ζωή μου για σένα σκορπάω
κι εγώ πάντα εκεί συλλογιέμαι γιατί
με σκοτώνει αυτό που αγαπάω
Φωνάζω μα δεν ξέρω τι σου λέω
παλιό μεράκι μου σαράκι πάντα νέο
πληρώνω με το δάκρυ τα φιλιά
σε αγκαλιάζω μα δεν είσαι πουθενά
Κι εγώ πάντα εκεί στο αμάν στο γιατί
τη ζωή μου για σένα σκορπάω
κι εγώ πάντα εκεί συλλογιέμαι γιατί
με σκοτώνει αυτό που αγαπάω


Δεν υπάρχουν σχόλια: