18 Αυγ 2010

Ακόμα πόσα πρωινά

Το 1994 κυκλοφόρησε ο δίσκος «Χίλιες και μια νύχτες πάλι», προϊόν της 2ης συνεργασίας του Άκου Δασκαλόπουλου με τον συνθέτη Μίνωα Μάτσα. Πρόκειται για ένα μαγικό παραμύθι με μέρη αφήγησης που εναλάσσονται με τραγούδια. Το 1ο κομμάτι με τίτλο «Ακόμα πόσα πρωινά», ερμηνεύει η νεαρή τότε τραγουδίστρια από την Αυστραλία Αθηνά Μόραλη.
12/12= 100%


Βούλιαξα μες’ στα γαλανά νερά
Και με άρπαξε θεός απ’ τ’ αχτένιστα μαλλιά
Ούρλιαξα: «Άφησέ με να πνιγώ!»
Και μου γύρευε αυτός τραγουδάκι να του πω
Για πες μου πόσα πρωινά
Ακόμα πόσα δειλινά
με μια πανσέληνο αγκαλιά
θα σ’ αγαπήσω
Για πες μου πόσα πρωινά,
ακόμα πόσα δειλινά,
καθώς ο χρόνος με γελά,
εγώ θα ζήσω
Ζήτησα
σα ζητιάνα το φιλί
Κι’ έπεσα σαν κάρβουνο
στ’ ουρανού τη χόβολη
Φώναξα: «Άφησέ με να καώ!»
Και μου γύρευε αυτός τραγουδάκι να του πω


Δεν υπάρχουν σχόλια: