26 Ιαν 2011

Τον έρωτα ρώτα

Στον προσωπικό δίσκο της Ελληνίδας τραγουδίστριας από την Αυστραλία, Αθηνάς Μόραλη, «Τον έρωτα ρώτα» υπάρχουν 6 κομμάτια του Άκου Δασκαλόπουλου. Στο ομώνυμο του δίσκου τραγούδι την μουσική συνέθεσε ο Παντελής Θαλασσινός. 6/10= 60%




Κλείνεις τα μάτια μια λέξη μου λες
κι ανοίγουν επτά ουρανοί.
Σκύβω, σ’ αγγίζω και σβήνει το χτες
και φέγγει η καρδιά μου γυμνή.
Λάμπουν καράβια, στο πέλαγος φώτα,
στα μάτια σου δυό αστραπές.
Που σε πηγαίνω τον έρωτα ρώτα
και κάνε με απόψε ότι θες.
Χάδια οι ώρες, στιγμές τα φιλιά
κι η νύχτα γλυκιά φυλακή,
σ’ έχω, σε σφίγγω καϋμένο βαθιά
κι αρχίζει η ζωή μου εκεί.
.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τον ερωτα ρωτα.
Μουσικη: Π. Θαλασσινος
Στιχοι: Α. Δασκαλοπουλος.
β' φωνη Π. Θαλασσινος.

Ανώνυμος είπε...

Τα τραγουδια του cd εχουν ως εξης:

1. Που κανουν πιατσα οι καρδιες
Μουσικη: Σταμ. Χατζηευσταθιου
Στιχοι: Α. Δασκαλοπουλος
β' φωνη Κωστας Μακεδονας.

2. Οταν αλλαζει ο καιρος
Μουσικη: Τασος Γκρους
Στιχοι: Ηλιας Κατσουλης
β' φωνη Π. Θαλασσινος

3. Να καουν τα καρβουνα
Μουσικη: Σταμ. Χατζηευσταθιου
Στιχοι: Σταμ. Χατζηευσταθιου

4. Το τραγουδι αυτο
Μουσικη: Γιωργου Αραπακη
Στιχοι: Γιωργου Αραπακη

5. Γυαλινο μου ποτηρακι
Μουσικη: Βαγγελη Γεωργιου
Στιχοι: Α. Δασκαλοπουλου

6. Τον ερωτα ρωτα.
Μουσικη: Π. Θαλασσινος
Στιχοι: Α. Δασκαλοπουλος
β' φωνη Π. Θαλασσινος

7. Θα μου λειψεις
Μουσικη: Τασος Γκρους
Στιχοι: Ηλιας Κατσουλης

8. Ολα μια ψυχη
Μουσικη: Χρηστος Νικολοπουλος
Στιχοι: Α. Δασκαλοπουλος

9. Φαντασματακι
Μουσικη: Χρηστος Νικολοπουλος
Στιχοι: Α. Δασκαλοπουλος

10. Κοκκινο φιλι στα χειλη(παραδοσιακο Κουβας)
Μουσικη διασκευη: Γιαννης Ιωαννου
Στιχοι: Α. Δασκαλοπουλος

6/10=60%

Οδυσσέας Ξένος είπε...

Μήπως "Εν αρχή ην ο λόγος" διαθέτει το οπισθόφυλλο του δίσκου; Θα ήταν ένα εξαιρετικό δώρο στην ιστοσελίδα...