28 Ιαν 2011

Γυάλινό μου ποτηράκι

Με τίτλο «Τον έρωτα ρώτα» κυκλοφόρησε το 1999, ένα χρόνο μετά τον θάνατο του Άκου Δασκαλόπουλου, ο δίσκος της προστατευομένης του Αθηνάς Μόραλη, τρυφερής φωνής από την ομογένεια της Αυστραλίας. Η μουσική είναι διαφόρων συνθετών και ο Άκος υπογράφει τα λόγια 6 τραγουδιών. Το κομμάτι "Γυάλινό μου ποτηράκι" είναι σύνθεση του Βαγγέλη Γεωργίου.
6/10= 60%


Πίνω, ζαλίζομαι,
Πέφτω, τσακίζομαι,
μα σου τ’ ορκίζομαι, πως σ’ αγαπώ.
Βρε τι έπαθα με σένα!
Φύσα αεράκι μου,
το κεφαλάκι μου,
στο ποτηράκι μου σ’ αναζητώ.
Βρε τι έπαθα με σένα!
Γυάλινο μου ποτηράκι σε αδειάζω και μεθώ
κι αν σε σπάσω, δε μπορώ,
θα τρελαθώ.
Σε σηκώνω και κοιτώ
τον τρελό μου τον καϋμό
και σου μιλώ.
Γυάλινο μου ποτηράκι.
Παίρνω ανήφορο,
βρίσκω κατήφορο,
πέφτω στον ύφαλο.
Πω! Πω! ζημιά!
Βρε τι έπαθα με σένα!
Κι όταν ξεπόρτισα,
θεό δε ρώτησα,
όλα τα σκόρπισα για δυο φιλιά,
δεν λογάριασα κανένα.


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ειναι μεταφραση, ειναι εκ νεου στιχοι του Α. Δασκαλοπουλου. :)

Οδυσσέας Ξένος είπε...

Πολύ σωστές παρατηρήσεις και έκανα με λίγη καθυστέρηση τις δέουσες διορθώσεις. Πολλά ευχαριστώ και μακάρι να με βοηθούσαν όλοι οι αναγνώστες έτσι...